Halaman

Khamis, 7 Januari 2016

Hari Pertama Persekolahan Atia & Adam

Tahun ni saya masuk darjah 1... adik plak pra sekolah...kami dua-dua besekolah di tempat ayah saya mengajar...ayah saya mengajar sesi pagi... tapi saya pulak sekolah sesi petang...so terpaksa juga lah saya bangun pagi-pagi ke sekolah...sementara menunggu sesi sekolah waktu petang...saya duduk di bilik ayah...saya duduk belajar sambil layan internet...ops...hehehe

hari pertama di sekolah di awal pagi...

siap bawa bantal & toto ... ayah nak saya rehat di awal pagi supaya saya tak penat dan boleh fokus belajar di waktu petang

adik yang ceria...seronok dia sekolah kat sini

adik pra sekolah sesi pagi


ibu & ayah ingatkan adik akan menangis tak nak masuk sekolah...rupanya sangkaan ibu meleset sama sekali...adik tak menangis pun...kemain happy lagi...seronok katanya...sekolah dia ada taman permainan...

adik di dalam kelas

dah habis kelas...

posing dulu


kemain happy...

sesi persekolahan adik bermula dari 7.40 pagi sampai pukul 12.00 tengahari

saya pula bermula pukul 1.20 tengahari hingga 6.20 petang

baca doa dulu sebelum masuk ke kelas

siapa yang sudah boleh membaca angkat tangan....

saya di persekitaran baru

huhuhuhu...saya sedih

huwargh....ntah kenapa saya menangis plak masuk darjah 1...masa masuk tadika dulu saya tak nangis pun...terlebih manja nampaknya bila satu sekolah ngan ayah....


saya di dalam kelas
  

ibu saya tinjau dari luar pintu kelas...saya tak bagi ibu balik...kalau tak saya nangis...


huhuhu....bosannya

yeah...dah boleh gi makan...rehat pukul 3.00 petang...masa dah balik sekolah...saya cakap kat ibu...seronok sekolah...ramai cikgu yang masuk ke kelas akak...
hehehe...sebenarnya seronok kan sekolah...cumanya di hari pertama saya agak takut sikit....

ini pulak gambar saya di hari ke dua persekolahan...





2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lamanya atia sekolah kak..1.20 pagi sampai 6.20 ptg..hehe

Atia Adina berkata...

hahah...silap2