Halaman

Rabu, 11 Mac 2015

Mandi Sungai

Ahad lepas pertama kali saya & adik mandi sungai...yeah...seronok sangat dapat main air....tapi kami mandi sekejap sahaja sebab sejuk sangat ... masing-masing tak tahan menggigil .... sungai ni belakang rumah tok su saya jer...sungai jelai...nak ke sini jalan kaki sahaja dari rumah tok su...kebetulan diorang ni pergi menjaring ikan...kami budak-budak pun apa lagi....follow lah... 

ini dia geng menjaring ikan

ini plak geng melepak tunggu ikan


mula-mula sya ngan adik duduk tepi jer...kami x der niat pun nak mandi sungai...

tapi bila tengok geng menjaring ni syok jer berendam...kami pun apa lagi...nak mandi jugak!!!

memula ikhwan dulu masuk

pastu adik adam

kak fara

dan saya...

yeah...mandi jom...

ucu

  habis lah baju adik adam...coklat jadinya...

kemain seronok ek leh main air


nampak tak kepala adik adam dalam air tu? pandai ek dia menyelam 

yeah dah keluar
  

  
 
  

  
  
  

  



  



  




  

  
  
  
  
  
  

 
  



pas ni jom ayah...kita gi umah toksu mandi sungai lagi





Tiada ulasan: