Halaman

Isnin, 5 Januari 2015

Hari Pertama Adam Di Tadika


Hari ini hari pertama adik saya ke sekolah saya, adik masuk sekolah awal setahun dari saya...saya dulu mula sekolah masa umur saya 5 tahun, tapi adik pulak mula sekolah masa umur dia 4 tahun...adik masuk sekolah awal sebab adanya saya...ibu & ayah tak bimbang sebab nanti saya boleh tengok-tengokkan adik...banyak kali ibu & ayah pesan suruh saya jaga adik kat sekolah...baik ibu...saya akan jaga adik...hehehe

bangun pagi ni...saya sangat bersemangat nak ke sekolah...yer lah...lama tak jumpa kawan-kawan...tapi adik lain pulak...masa ibu kejut dia terus dia nangis cakap...adik tak nak sekolah...adik nak tido...jangan lah kacau adik nak tido...aduhai....hehehe...ini lah dia cabarannya...4 tahun dah masuk sekolah...nasib baik nangisnya tak lama...masa nak keluar rumah adik dah ok...

ini gambar first day kat school...

minggu ni day care jer...sekolah akan bermula minggu depan....


Tiada ulasan: