Halaman

Khamis, 23 Oktober 2014

Atmosphere Seri Kembangan


semalam....sempena cuti depavali...kami keluar jalan-jalan....tak tau nak ke mana...pok me ajak kami ke sini....banyak art di sini ... tapi tak semua tempat kami bergambar .... so layankan lah apa yang ada.. .next time leh gi bergambar lagi....hebat lah orang-orang yang dianugerahkan pandai melukis ni...semua lukisan nampak real & cantik....

ayah jom sambut cepat...roti nak jatuh...

adik nak beli roti satu

alamak pakcik ... roti pakcik jatuh

ayah.... !! akak tertumpahkan abc

pakcik...adik nak abc satu....

saya nak gak naik kete ni


yes...ayah berjaya capai belon adik


run.....



babai semua....kami naik dulu 

saya nak tongkat ni boleh?

adik pun nak jugak


akak...jaga-jaga...roti atas kepala tu...

pakcik...macam mana nak tebar roti?

 
nak tiket ...

tangga ni sama macam tangga kat tadika saya lah

uiii....tingginya....

3D Stairs on Floor
Painted by: Angel Ng
sumber : Di Sini

ada apa kat dalam tu?

adik tak takut pun lion...




1 ulasan:

Ms Haslina berkata...

wah sangat seronok kan. tak berpeluang lagi ke situ walau pun tidak jauh dari area rumah.