Halaman

Isnin, 20 Oktober 2014

Atia Ke Muzium Negara Dengan Baju Frozen

ini aktiviti kami semalam...tak tau nak jalan ke mana ... ayah ajak kami pergi muzium negara....kali pertama kami ke sini...ayah kali ke 2 ... dia  pernah gi sini masa dia kecik dulu ... rombongan sekolah....

kami keluar dari rumah pas zuhor...

ok ni dah sampai muzium negara... adik adam baru bangun tido...

keretapi lama

meriam

puteri elsa...eh atia...eh ??? 

comel tak saya berbaju frozen? baju ni saya beli kat GM klang hari sabtu ari tu...beli terus pakai sampai ke malam...esoknya saya pakai lagi ... hari ni pun saya nak pakai gak...tapi tak kering lagi lah pulak...tunggu kering....

ibu ngan ayah layankan jer saya yang suka sangat nak pakai baju puteri elsa ni...bila pakai jer baju ni...saya start lah bertukar karekter menjadi seorang puteri....hihihi


sepanjang jalan ramai yang tegur saya ... puteri elsa ... sampai saya naik malu ... hehehe...padan lah muka kan? nak sangat pakai baju ni...



hai....!!!

hai...

hai pok me

main padankan gambar keris...


ayah ber selfie


selfie ngan adik pulak



Harga Tiket masuk ke Muzium Negara

Dewasa RM2
Kanak-kanak 12 tahun ke bawah percuma


1 ulasan:

Nafira usof berkata...

canteknye puteri Elsa Atia.. hehehe
Kakak Anis pon sibuk suruh untie beli baju Elsa nih.. tapi untie x jumpa lagi baju yang guna kain yang x panas. rimas lah untie tgk kalo pakai baju yg jenis kain panas. heehehe

Apa ade kt Muzium Negara Atia?