Halaman

Rabu, 9 Julai 2014

Welcome New Baby Boy - Alif Azim Nor Azlan


Alhamdulillah...Azim selamat dilahirkan pada 27/06/2014 (jumaat) di Hospital Kuala Pilah.... Azim songsang so terpaksa dilahirkan secara pembedahan... tahniah kepada mak uda & pak uda ... bertambah lagi cucu atuk tan .... ini cucu atuk tan yang ke-8 ... Welcome Azim .... moga dah besar nanti menjadi anak yang baik .... 


ni kat hospital ... kami pergi melawat mak uda .... ini kesemua 7 cucu atuk tan + yang ke 8 Alif Azim

kami tak dibenarkan masuk ... so duduk tunggu di luar ni saja lah ...

gembira bersama anak buah baru

mesti ramai nak tau ... atia & adam bila lagi nak dapat adik??? ... 
jawapannya ....tungguuuu.... hahahaha...sekarang layankan dulu gambar baby comel mak uda ni ...tunggu baby ni besar baru ibu saya pulak amik giliran ... 





 


   
ok tu jer ...tahniah sekali lagi mak uda & pak uda ..




5 ulasan:

Yusmawati Paiman berkata...

Comelnya....

Tapi macam silap taip je tarikh lahir dia tu. 27/7?? Hari ni baru 9/7 hehe,,

Kalau 27/7 sama tarikh hari lahir dengan anak ke 4 saya, cuma dia tahun 2010...:)

Selamat lahir ke dunia Azim....

Atia Adina berkata...

Yusmawati Paiman : ha ah lah ...hihihihi...salah bulan tu ..patutnya 27/6/2014

lovely berkata...

alahai comelnya baby tu..

sitiazlina berkata...

Comelnya Ya Allah.

Nafira usof berkata...

comelnye bb.. pipi dh gebu dah. geramnyeee!

Ibu Atia tunggu bb besar dulu??
lambat lah kalo cam tuh.. hehehe