Halaman

Jumaat, 27 Jun 2014

Cuti yang menyeronokkan


Cuti yang menyeronokkan...cuti minggu lepas macam-macam aktiviti yang saya buat...jumaat malam gi bermain di dataran putrajaya (entry)....lepas tu keesokkannya saya bersukan (entry)... malamnya pulak pengasuh adik adam buat majlis harijadi "Adam Besar"...so malam tu saya main basikal sampai tengah malam ... seronok sangat .... tambahan pulak masa tu kak fara & abang afiq ada kat rumah saya .... so happy ...

ni di depan rumah Adam Besar

ini dia Adam Besar .. kami panggil dia adam besar sebab nak bezakan ngan adik adam ... nama sama ... adik adam jadi adam kecik ...Happy Birthday To You Adam Besar ...

yang berkopiah tu ayah adam besar ... 

tq jamu we all makan-makan ...
   
seterusnya layankan lah gambar-gambar kami bermain k ...

kak fara

si kecik ni jiran depan rumah saya

ini pun depan rumah jugak

ini pulak sebelah....sebelah rumah ... 
eh...ini kene kurung tak leh main ke???

ini rumah dia jauh sikit

yang besar tu kakak Adam Besar



   
ini antara kawan-kawan saya ... kami kat taman ni semua umur lebih kurang jer

masing-masing dengan basikal



malam tu ayah saya jadi jaga .... tukang pantau anak-anak bermain ... habis setaman kami pusing dengan basikal
  
aunty mas & ibu ..

ini antara mak-mak yang tak balik lagi ... masa ni dah nak dekat kul 12.00 malam

ok dah dah ... jom jom balik ... dah kul 12.00 dah

1 ulasan:

Nafira usof berkata...

alahaiiii meriahnyeeee..
suka tengok jiran2 kat rumah atia nih.. rapat jer.