Halaman

Selasa, 22 April 2014

Konvokesyen Kolej Saito

Ahad lepas saya pergi majlis konvo sepupu ibu, acik emy di Sunway Convention Center...acik emy dah pun selamat menghabiskan Diplomanya di Saito College....

saya

tahniah acik emy....moga berjaya memperolehi kerja yang bagus...amin....

atuk ne, acik emy, & aunty zera 

pak uda & aina
  
mak ema..& mak uda

adik adam & bunga...beria dia nak pegang bunga

peace dari saya

tahniahhhh....

ucu....setahun lg baru habis belajar...

keluarga besar kami

kami duduk bersila di luar dewan sementara menunggu acik emy keluar

sian adik....sedih jer tgk gambar dia tu kan? dari cermin ni nampak sunway lagoon kat bawah tu...adik beria ajak gi mandi air kolam....tapi tak dapat...siannya....

 kami tengok sunway lagoon dari atas ni jer lah

last sekali gambar ibu saya ... ok bye...


Tiada ulasan: