Halaman

Selasa, 11 Mac 2014

Rombongan ke Taman Burung KL

Jumaat lepas...dengan berat hatinya ibu lepaskan saya mengikuti rombongan tadika Little Caliphs Batu Belah ke taman burung KL & Kilang gardenia ... ibu berat hati sebab risau....takut apa2 yang tak diingini jadi kat saya...nasib baik lah ayah saya positif pemikirannya ... ayah saya sign jer surat kebenaran bagi saya ikut....sian plak nanti kan...semua kawan-kawan gi jalan-jalan...saya pulak kene tinggal...

pagi jumaat tu pukul 6.30 pagi saya dah bangun ... semangat nak gi jalan-jalan ... teacher kata siapa lambat kene tinggal ... saya takut kene tinggal ... tu yang awal saya bangun tu... hihihi... kalo lah hari-hari saya bangun dengan bersemangat kan bagus....awal-awal sekolah dulu jer saya senang bangun...sekarang ni...aduhai...punyalah berat nak buka mata....setiap pagi kene bebel kat ibu....

ok kat bawah ni gambar saya masa kat taman burung....semua gambar ni ibu dapat dari whatsapp group parent little calips batu belah ... tq teacher hajar sebab rajin sharekan gambar-gambar kat whatsapp ...




oooo....omputih ni beria nak bergambar ngan kitaorang tau...





 
ni da on the way balik...kepenatan ... masuk jer bas terus tido

ni masa ibu dah amik saya kat tadika ... Kilang Gardenia bagi saya banyak makanan... tqvm ... :)

seronok jalan-jalan...pas ni nak gi lagi yer ibu....


2 ulasan:

Nafira usof berkata...

syok laaa dia.
dapat gi jalan2 dgn kawan2 yer.
seronok kan!

Eliss Mie berkata...

lenkali pergi lagi. mesti ibu awak x nak sign lagi. mintak sign ngan ayah yer..hehehe