Halaman

Rabu, 15 Januari 2014

Smart Riders, Children Traffic Park @ Aeon Big Klang


yeah....lumba ngan adik....

yeah nak dekat dah....potong adikkk....

hahaha....tak boleh potong....

jauh nyer kakak... cepatlah potong adik...

ish tak boleh jadi ni...mesti kejar adik

bye bye....cepat lah kak...kejar lah adik....

ish lambat plak motor ni .... slow

alamak.... ada masalah teknikal lah....

ops....

tolong saya.... saya tersasar dari laluan

hihihi... yeah...adik menang

oooo.... nak menang eh....tunggu...jap lagi akak datang

pecuttt....

hihihi...nampak dalam gambar macam adik hebat jer kan? tapi sebenarnya setting motor adik pekerja tu set kan slow....so akak dah 2 pusingan....adik baru satu pusingan....akak kat belakang nak potong adik sebab adik slow sangat hihihii....

slow sangat lah motor adik...sian dia bosan

tapi bila pekerja set laju sikit....adik tersasar laluan lah plak...tak per lah slow....selamat



Bayaran Smart Riders, Children Traffic Park @ Aeon Big Klang
RM10 untuk 15 minit...

saya & adik memang sangat enjoy....nanti nak main lagi yer ayah....

6 ulasan:

Shark Kay berkata...

hahahah..
menarik ler kak buat cerita cmnie..
upanyer akak dh 2nd round.

Kakzakie berkata...

Dua anak dah Rm20/- kalau isi petrol berbatu-batu boleh jalan kan... mainan budak pun mahal sekarang ni. tapi sesekali anak nak enjoy kita kena juga korbankan...

Nafira usof berkata...

Anis pon selalu gak request nak main nih.. tapi mama dia x kasi. takut bahaya.. rupernye boleh setting jadik perlahan yer. selalu bagi dia naik motor bateri jer.. hehehe

ayahmamilisa berkata...

oh, lisa tak boleh naik lagi ni..kecik lagi..tapi seronok tengok atia n adam main :)

HAFIY HAZMI berkata...

salam puan.

boleh email saya. ada benda nak tanya berkenaan kompobina. saya salah sorang pembeli rumah projek kompobina.


best regards

hafiyhazmi@gmail.com

HAFIY HAZMI berkata...

salam puan.

boleh email saya. ada benda nak tanya berkenaan kompobina. saya salah sorang pembeli rumah projek kompobina.


best regards

hafiyhazmi@gmail.com