Halaman

Jumaat, 27 Disember 2013

TADIKA RAMA-RAMA PINTAR - BATU BELAH, KLANG

Tahun depan saya dah pun 5 tahun ... sekejap jer masa berlalu kan? dah besar dah saya ... sekarang ni hari-hari saya tanya ibu ... bila nak gi sekolah??? lambat lagi ke nak sekolah??? punya lah tak sabar saya nak sekolah ... sangat-sangat teruja ok ... naik bosan ibu layan pertanyaan saya yang boleh dikatakan hari-hari ... ada sekali tu ibu tanya ... kalo dah sekolah atia tiba-tiba tak nak sekolah plak ... pastu nangis.... macam mana??? saya jawab ... hehehe ... gelak dulu ... tak jadi lah atia sekolah ... duduk umah acik da jer .... eh !!! ???

ahad lepas ayah bawa saya gi tadika untuk bayar yuran pedaftaran & testing baju sekolah ...cantik tak baju sekolah saya??? saya pakai saiz M ...  cantik kan??? tapi saya nak warna pink ... ada ke???
  
kat tadika ni nanti saya kene pakai tudung... kembang lah tudung saya tu kan???...

banyak betul mainan kat sini... sampai kan adik pun nak sekolah juga kat sini... hihihi ... tak boleh ... adik kecik lagi ... adik duk umah acik da jer k... tahun depan baru adik sekolah

tadika saya ni baru dibuka tahun ni...ibu pilih tadika ni sebab mudah nak hantar dan amik saya...laluannya sehala ...laluan ibu & ayah pergi dan balik keje....alamat tadikanya kat bawah ni :

TADIKA RAMA-RAMA PINTAR
No 2&4, First Floor, Jalan Puah Kijang 3/KU3, Batu Belah, 41050, Klang, Selangor. 
Person In Charge: Puan Siti Hajar Diaudin
Tel: 014-5060311

tadika ni pun menarik...semua cantik...yer lah kan??? tadika baru...semuanya pun baru...kemas & bersih... sapa nak beli buah... saya ada jual buah...murah-murah jer...mari mari mari

huh...sibuknya saya di gerai buah-buahan... 

ok saya dah ada pembantu....

adik ngan saya seronok sangat kat sini...sampaikan tak nak balik...nak duduk main-main jer kat sini...banyak permainan...best-best

ok dah dah.... cikgu siti hajar tolong buka kan baju saya ... ibu nak balik dah tu...atia nak tinggal sini ke?

tengok saya... masih sambung main lagi... ish ish ish ... ni nanti kat sekolah ... blaja ke main ni??? hihihih... dua-dua lah eh ... saya kan budak lagi ....

bagi yang berminat nak hantar anak-anak ke tadika saya ni boleh lah call pn siti hajar...
untuk 5 tahun, yuran pendaftaran merangkumi semua termasuk baju, buku, peralatan + yuran untuk bulan jan = RM1114
yuran bulanan = RM360 ( RM250 untuk sesi persekolahan + RM110 untuk day care)
boleh hantar selepas pukul 7 pagi dan ambil sebelum pukul 6.30 petang .. ibu akan hantar saya dalam kul 7.30 pagi dan ambil dalam kul 5.30 petang ... tak sabarnya nak sekolah....sekolah saya start buka 6hb 1 2014...

4 ulasan:

Kancilbiru berkata...

comel atia pakai tudung kembang...ekeke..


kejap jer atia dah nak sekolah kan..

syusye berkata...

selamat bersekolah atia.. semoga mjadi pelajar cemerlang mcm @kancilbiru... hehehehe

Nafira usof berkata...

wahhhh.. nak gi sekolah dah dia~
belajar rajin2 yer nanti.

cantek jugak baju sekolah Atia.. warna kuning~

Eliss Mie berkata...

Sekolah elok2 yer atia. Jgn nanges tau..ibu tak der kt situ :)