Halaman

Jumaat, 13 Disember 2013

Hilang sudah berganti

hilang sudah berganti .... apa yang hilang? ... Oooo...cincin cincin ibu semua hilang masa rumah kene pecah masuk pencuri dulu ... semua cincin tu ayah yang bagi ... so bagi mengantikan semula cincin yang hilang... di harijadi ibu... ayah hadiahkan ibu cincin ... dapat dua sekaligus....

cincin pertama

cincin kedua 

sekarang ni emas tengah murah ... ibu beli ni kat bahau .. kedai emas yang biasa atuk tan & atuk ne pergi ... dari ibu kecik sampai lah ibu dah kawin ... tetap kedai emas yang sama ... baru ni harga dia RM125/gram ... murah kan? 

Alamat Kedai
Kedai Emas Hin Hin
No 125, Jln Gurney, 72100 Bahau N9
Tel : 06-4544422

harijadi ibu hari tu kami sekeluarga buat simple celebration jer ... makan2 kat secret recipe

dengan kek sepotong ...

comel kan saya ...

pastu celebration bersambung kat rumah pulak ... ayah belikan sebiji kek berserta lamb chop ... happy happy ... muahhhh ... kiss buat ayah dari ibu ...


saya selitkan sekeping gambar kiss dari adik buat saya ... ni gambar masa kami bercuti di morib rabu lepas ...



5 ulasan:

mama_izz berkata...

cantikk cincin...mamaizz suka tgok cincin tp tak suka pakai...tp kalau dapat cincin lg sukaaa... :D

Nafira usof berkata...

tudiaaaaa.. 2 skali dapat.
untung lah dapat beli emas. nanti2 mesti harga emas naik balik. sementara murah nih beli lah dulu.

Kakzakie berkata...

Wahhh... sekali dapat dua. Cantiklah. Betul emas tengah turun sekarang ni. Kalau nak beli berbaloi juga.

Ibu Amani berkata...

wah.tumpang hepi.. :)

iera berkata...

wah..untungnye..dapat dua skali tu.celebration pun 2 kali.hihihi..anyway hepi besday buat ibu atia.