Halaman

Khamis, 12 September 2013

iCity Lagi ...

lagi gambar saya di iCity .... ni gambar masa saya pergi dengan keluarga sebelah ibu ... lepas jer celeberate harijadi abang afiq ... semua ajak singgah iCity .... atuk-atuk sedara saya tak pernah sampai sini lagi .... 




sama kan muka ibu ngan atuk ne

ni ibu tgh tenangkan adik yang takut naik kapal ... laju sangat hayunannya ....

ni gambar adik masa tengah takut ... ditenangkan oleh saya & kak fara ... 

adik dah turun ... tinggal kami berdua jer 





   
ini dia atuk-atuk sedara saya

atuk su (adik perempuan bongsu atuk ne)

atuk der (adik perempuan atuk ne yang no 3)

cik intan & atuk ngah (adik perempuan atuk ne yang no 2)

maklong & paklong

 

 

3 ulasan:

CikPuanHaLia berkata...

comel anak2..mcm ibunya jugak..

Nafira usof berkata...

rapat betol atia dengan kakak fara yer.. dah macam adik beradik dah~

Cik Itie berkata...

Dah lama tak pergi i-City, kalau pergi rumah Wan diaorang lalu tol Sungai Rasau tu mesti Sofea tunjuk lampu2 kat i-City