Halaman

Selasa, 20 Ogos 2013

Salam Aidilfitrii

Selamat Hari Raya saya ucapkan kepada semua ... maaf zahir & batin .... akhirnya tiba hari raya yang dinantikan ... masa bulan puasa ari tu ... hari2 saya tanya kat ibu ... bila nak raya .... lambatnya nak hari raya ... setiap kali bangun tido tanya ... hari ni dah hari raya ke? tapi bila dah tiba hari raya plak ... saya cakap kat ibu ... dah lah raya ... atia dah penat dah asyik raya jer ... hahahaha ... ari tu kemain tak sabar lagi nak raya ... sekarang dah merungut plak penat ... yer lah ... sepanjang raya ni ... hari2 kami keluar beraya ... malam tadi jer baru melepak kat rumah ... malam ni kita sambung raya rumah jiran-jiran setaman ....

tahun ni turn raya kat kampung ayah saya ... kota bharu .... ni suasana di pagi raya ... acara wajib ... bergambar sekeluarga ... layan jer lah ... 

susah sungguh nak bagi  saya & adik tengok kemera dengan muka tersenyum gembira
  
gambar ni adik tutup muka

gambar ni plak adik jelir lidah & saya pegang hidung

gambar ni saya tutup mulut plak ... adik dah ok tersenyum

gambar ni ok sikit lah kot ...

gambar duduk pulak ... adik tak seyum

ni adik dah nak melarikan diri

ni saya buat muka pelik ... adik sibuk kira duit

ni ok sikit lah kot ...

2 ulasan:

MAMASUE berkata...

canteknye pilihan kaler baju raya...blh tiru utk tahun depan =)

ayahmamilisa berkata...

cantek sedondon kuning sume :)