Halaman

Jumaat, 19 Julai 2013

Sapa Nak Tiket Legoland Murah?

UPDATE : TIKET DAH JUAL


Selamat pagi ... ada sesapa tak nak gi legoland? che da saya dah beli tiket tapi tak jadi nak pergi, so dia nak jual semula tiket tu ....expired hujung bulan 9 .... 

Harga Tiket
Dewasa RM98
Kanak-kanak RM78

3 Dewasa , 3 Kanak-kanak = RM528


sapa nak sila comment kat post ni k ...

ok ni saya nak tunjukkan puding caremel yang ibu saya buat semalam .... hahahaha .... hangus .... 

berbeza sungguh dengan yang auntie eliss buat semalam .... tapi tak per .... jangan putus asa ... lain kali boleh cuba lagi ... :) ... walaupun hangus ... ibu tetap telan juga ... rasanya agak pahit

hari ni harijadi ayah saya .... happy birthday to you ayah ... muah ... sayang ayah sangat2 ... moga ayah dipanjangkan umur .... diberikan kesihatan yang baik .... dimurahkan rezeki & bahagia selalu ...
*psstt .... saya bergambar dengan hadiah harijadi untuk ayah .... hehehehe

8 ulasan:

Eliss Mie berkata...

ditayangkan kat sini puding roti aku. hehehehe. selamat hari lahir am !

Nafira usof berkata...

waahhh.. betol2 gula hangus nih.. tapi untie tak pernah lagi buat kuih nih.. hehehe

eh.. tak kan sampai 2 hp ayah atia dapat untuk birthday~ ini mesti ibu punye satu kan! kan!

Atia Adina berkata...

Eliss Mie : Hehehe ... harus ditayangkan untuk nampakkan perbezaannya ... hihihi

tenku butang berkata...

hai.. salam kenal,
follower no.155
done follow sini,
jom follow teman yea yunk..=)

http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

LoVeNLiFe berkata...

Wah..nampak menarik puding tuh..nak kene belajar buat la nanti...
Amboi power la abahnyer sampai 2 tu...
Aper lagi atia...sambar satu abah punye yer...

Jom EzzY shopping! berkata...

nak tanye tiket legoland.available?

Atia Adina berkata...

jom ezzy shopping : masih ada ... nak ke?

Tanpa Nama berkata...

tiket legoland tu ade lg x?