Halaman

Isnin, 24 Jun 2013

Sukan InfoTech

selama 6 tahun ibu bekerja di infotech, ini kali pertama infotech buat sukan .... lawan antara rumah ... ibu saya rumah hijau .... sebenarnya ibu saya tak pandai langsung bersukan ... so jadi tukang sorak jer lah ...


bergambar di depan khemah ... "Bee Attack, To Bee Champion" ...
yahoo.... khemah kami menang khemah terbaik ..... hadiah RM300 .... nyum nyum ... bila nak buat makan2 ni????
(ni gambar cilok dari fb et )

gambar ibu tak der sebab ibu tukang ambil gambar ni .... adik adam wakil .... :)
(gambar cilok dari fb ela)

peace

kat belakang saya sedang berlangsung perlawanan futsal

team rumah hijau tengah lawan bola jaring

bola jaring & bola tampar, rumah hijau menang tempat ke dua menentang rumah biru

pewiittt .... auntie zue

huh ... penat ... kita minum dulu

adik lari nak g mana tu?

acara bebas kanak-kanak ... main belon




ok ni kami dah berkemas ... sukan habis dalam pukul 3.30 petang .... sampai jer rumah .... adik adam terus tido dari 4.00 petang sampai kul 5.00 pagi .... saya plak tido dari kul 7.00 malam sampai 5.00 pagi ... kami tak main apa pun ... tapi mungkin penat sebab cuaca masa tu panas  .... ibu sampai sakit kepala ... 

Ok sekian ... nantikan pula sukaneka infotech .... akan datang .... yang ni lagi best kot ..... :)

eh lupa nak bagitau .... juara rumah sukan ... kemenangan bersama  rumah hijau & rumah biru .... piala kongsi


2 ulasan:

aizuemi berkata...

owh.. center yg sengal~

mama_izz berkata...

cantik warna hijau dalam pic..meriahh...