Halaman

Isnin, 13 Mei 2013

Gambar pecah rumah

masa rumah kami dipecah masuk ari tu ... kami terlupa nak ambil gambar ... masa tu bercelaru ... macam-macam perkara nak diuruskan ... lepas jiran-jiran yang datang melawat dah balik ... kami pun dah dalam keaadaan tenang baru terpikir ... eh tak ambil gambar lagi .... ???? 

so ni jer lah gambar yang kami ada ... keaadaan tingkap selepas dikemas ... grill yang telah dibuka ni asalnya pencuri letak atas katil ... ayah hempapkan sementara dengan tangga sebelum kami buat grill baru


ini keaadaan bilik yang dipecah masuk ...

ini plak master bedroom ... tak banyak yang diselongkar ...fail2 dikeluarkan dari laci ... baju2 plak sebahagian di bawa keluar ...

yang botol susu tu tabung dan yang oren tu bekas ibu letak keronsang dan cincin ... polis berjaya dapatkan cop jari pada tabung dan bekas tu ... tapi sehingga ke hari ini ... pencuri masih tidak ditangkap ....
  










3 ulasan:

Shu @ Mrs. Hamid berkata...

Takziah atas musibah yang berlaku. Rumah mak saya di Pelabuhan Utara pun sudah 2 kali dipecah masuk. kejadian kedua berlaku selepas hampir 5 bulan kejadian yg pertama. Bukan nak memperlekehkan krdibiliti pihak polis. tapi nampak gayanye mereka cuma mengambil laporan sahaja sedangkan kes pecah rumah makin menjadi2. Bila ditanya "kenapa hingga kini penjenayah masih belum tertangkap?" bolah pula polis menjawab, "Pencuri lebih bijak daripada polis". huh???

Nafira usof berkata...

moga dapat kesan penjahat tersebut~

Tanpa Nama berkata...

salam takziah..saya pon ade pengalaman rumah di masuki pencuri..mmg habis duit tabung dan barang kemas saya.mereka curi barang yg kecil saya.kemudian mereka amik 1 bag sekolah yg tak digunakan dipercayai untuk letak duit siling, mouse (komputer tak amik sbb besar kot) kalau polis jumpa cop jadi pon tak dpt dikesan pencuri tu, inikan pulak yang langsung kami tak jumpe kesan cop jari mungkin mereka pakai sarung tangan. moga kudung la tangan mereka itu..huhu.

muni.:)