Halaman

Selasa, 30 April 2013

Ice Hockey

kami walaupun masih kecil lagi ... tapi tetap nak main permainan orang besar ni ... nampak macam senang jer kan ... tolak jer buah tu ....saya rasa lebih 20 kali saya minta kat ibu nak main ni ... ibu tak layan .... tapi akhirnya ibu turutkan juga ... mungkin sebab kesian kot tengok muka saya .... 

jom tengok aksi saya & adik main

bersedia

ni saya dah pas buah kat adik

alamak ... tak sampai ... tengok tu ... adik terpaksa naik atas meje nak amik buah tu ... yer lah ... kecik lagi ... mana lah nak sampai kan ...

hahaha ... nasib lah tak kene marah 

alamak ... akak pukul tak sampai lagi ... kene panjat lah ni

pukul dari atas meja ni lagi senang

adik ni pukul slow sangat lah ... x sampai kat akak ...

terpaksa gak naik atas meja amik buah tu

hehehe ... kesian kan kat kami ... beria nak main ... pukul tak kuat ... hahaha ... mula-mula main ... ibu tolong pas kan buah ... lama-lama ibu malas nak layan ... ha nak sangat main ... main sendiri

dah cukup masa dah .... dah adik ... jom balik

tengok adik saya ... tak puas main ... tunggu jer kat situ

3 ulasan:

Nafira usof berkata...

hahahaha..
adoilah~ camner lah bleh teringin nak main game camtuh.. untie sendirik pon x reti nak main~ :))

eT berkata...

nnti mntk ibu beli 1 camni letak kt umah..hihi

mrs adam berkata...

ooo nama game ni ice hockey ke,tak tahu pon nama game ni,hehe,tp haziq pon suka sgt main game ni