Halaman

Selasa, 16 April 2013

Boling


ok pas jer habis tengok wayang kami terus masuk boling ... seperti yang telah di janji kan ... kalo saya baik dalam panggung wayang, pas habis cerita saya boleh main boling ... tempat boling ni betul-betul depan panggung wayang 

adik adam mengantuk sesangat ... tak larat sangat nak buka mata ... so dia tido jer sepanjang saya ngan ayah main boling ... ibu jadi pemerhati

yeah ... saya guna bola boling yang paling ringan

seronoknya ... bersedia untuk baling bola

guna dua tangan sebab bola ni berat ... yah ...

yeah ... pas baling terus berlari ... tak tengok pun bola kene sasaran ke tak ... part yang best baling bola jer

ok ayah pulak


aksi penuh gaya

baling

yeah

kemain seronok dapat baling bola

tengok lah aksi gembira saya



ok dah habis dah main ... lain kali datang lagi yer ayah ...







3 ulasan:

Lydzar DN berkata...

kuatnya atia boleh angkat bola boling tu. bola paling kecik saiz 8 kan? itu pon berat tu..
bakal pengganti shalin nih :)

Atia Adina berkata...

ha ah ... paling kecik saiz 8 ... boleh angkat dengan 2 tangan ... semangat nak main boling ... suka baling jer ... tak kene tak per

Eliss Mie berkata...

wah seronok yer main bowling. auntie lama dh tak main :p abah nuha tak suka :p