Halaman

Khamis, 21 Februari 2013

Cemburu



ibu suka sangat cium & gomol-gomol budak kecik ni ....setiap kali buat cam tu mesti saya akan mencelah ....ibu ....buat kat akak plak ...

ibu pun datang dan peluk cium saya sambil cakap.... anak perempuan ibu ni paling ibu sayang.....anak perempuan ibu ni dah besar .....(sebab tu tak der dah nak gomol atia)

masa ibu tengah amik gambar budak kecik ni cecepat saya panggil.....ibu......cepat lah amik gambar akak pulak

ini posing terbaik dari saya .... peace

si kecik ni nanti kalo dah ada adik....mesti jadi macam akak gak kan?....cemburu



4 ulasan:

Nafira usof berkata...

hehehehe.. kadang2 kita sebagai ibu x de niat pon nak lebih sesiapa.. tapi hati dorang tetap cemburu.. hehehe

Cik Itie berkata...

Samalah ngan anak sy, cemburu jugak si kakak tuh bila dia tengok kita tgh bergurau dengan adik dia...

eT berkata...

sejibik sejibon peel dania...kalo puji adik kn puji dia jgk..geletek adik pon kn geletek dia jgk...adik kn mrh xder plak dia soh mrh dia jgk..huhu

iera berkata...

hehehehe..siannye atia..hihihi