Halaman

Khamis, 17 Januari 2013

Selamat Harijadi Adik Adam - 2 Tahun

17/1/13....hari ni genap umur adik adam 2 tahun.....cepatnya masa berlalu....sekejap jer adik dah 2 tahun....Selamat Hari Jadi Adik.....semoga adik dipanjangkan umur....diberikan kesihatan yang baik.....dilimpahkan rezeki halal yang banyak....dan ceria selalu.....aminnn.....

cerianya muka dia...seronok sangat dapat main buai.....ni taman permainan kat kawasan rumah saya....petang-petang pas ambil saya dari rumah pengasuh.....kalo rajin ibu ngan ayah singgah sini....bawa kami main-main.....


 
amboi....baik-baik bergayut tu.....

 



 
eh selipar saya terbalik.....walaupun saya dah 4 tahun....tapi masih tak boleh nak pakai selipar dengan betul....setiap kali pakai mesti kene tanya ibu dulu....ibu....salah ke betul ni????sambil tangan tunjukkan selipar yang di pakai




ini anak pengasuh saya....dia kembar tak seiras....kembar dia tak der plak gambarnya.....masa ni dia baru balik sekolah.....harijadi kembar ni sama dengan harijadi adik adam....17/1 jugak....happy birthday to you kakak-kakak....petang ni kita potong kek sama-sama eh.....

Pssttt: ibu ngan ayah akan celebrate harijadi adik adam raya cina (10/2/12-ahad) nanti di rumah kami.....sekali dengan house warming.....alang-alang harijadi saya jatuh bulan 2, so ibu buat sekali lah terus ngan harijadi saya juga....so dua-dua potong kek....kawan-kawan semua kalau kelapangan jemputlah datang eh.....majlis start tengahari.....


6 ulasan:

Kancilbiru berkata...

happy besday adik adam...semoga menjadi anak yang soleh :)

eT berkata...

ep besday adik adam...
kakak atia....selipar terbalik la...hehe

MAMASUE berkata...

selamat hari lahir adik adam...sihat dan sungguh ceria bila dpt pg padang...

utk kakak atia pulak, standard la kak atia, kakak dhiya dah nak masuk 6 thn pun, tiap2 hari slipar terbalik...

Nia berkata...

Comelnya Adam!..happy belated ya!

teringin pulak nak dpt anak kembar tak seiras..*tiba-tiba*

Aleyn berkata...

Happy birthday Adam!!!

iera berkata...

Hepi besday adik Adam..dah besar dah hero tampan ni..hihihi..