Halaman

Jumaat, 28 Disember 2012

Idaman Suri Langkawi

kami sampai ke sini pukul 8.30 malam....tengah duk pilih-pilih barang.....tetiba pekerja tutup pintu kedai....hah???....nak tutup dah ke???..... baru pukul 9.00 malam....eh....kami baru jer sampai.....

ler....rupanya kedai ni tutup pukul 9.00 malam....awal giler....kami tak sempat nak beli apa pun lagi ni.......huhuhuhu

acik saya borong banyak giler coklat....ramai kawan dia duk kirim....tapi dia tak beli kat sini....dia beli kat Hj Ismail Group...kedai ni awal sangat tutupnya....

harga coklat kisses...RM12.50 sebungkus......kalo beli kat Haji Ismail Group.....murah 50sen kalo beli 3 bungkus (RM37).....kalo beli sebungkus harga sama jer macam di Idaman Suri ni

beraneka jenis barangan daripada kayu

beraneka jenis coklat

adik adam & adik ikhwan....2 orang ni dah boleh jadi geng dah

beraneka jenis burung

ni ucu ngah melepak kat luar sementara tunggu ibu kat dalam ngah beratur panjang untuk buat bayaran

dah tutup dah



1 ulasan:

LoVeNLiFe berkata...

seronoknya dapat berjalan2...
bab2 memborong coklat...uisk..bilala nak g sana nie...