Halaman

Selasa, 16 Oktober 2012

Main Pasir

tengok lah adik saya tu......tengah kami semua bersarapan di dalam rumah.....dia hilang....senyap jer.....rupa-rupanya dia ada kat luar rumah.....bersantai main pasir....adoiyai......elok jer dia duduk kat tengah panas tu.....

adik adam.......panas tu.....

jangan duduk situ.....

adik blur....abis nak duduk mana????

 
duduk lah dalam sikit....ha kat sini tak lah kene matahari.....
tengok lah tu.....beria ok dia main pasir....tak yah pergi pantai....depan rumah pun boleh......

 
adik main kat luar rumah sampaikan sun burn....macam kan gi mandi pantai plak.....saya tak main macam adik....saya gi main kat umah kawan.....(ish.....hari cuti pun si atia ni gi rumah pengasuh)




5 ulasan:

Anje a.k.a Mummy_Balqis berkata...

suka dia dapat main pasir ek...kalo pi pantai ni lagik suka la dia corek pasir..

iera berkata...

syoknye adik main pasir yer..hahaha..adam buat hal sendiri jer..

Eliss Mie berkata...

kalau nuha tengok ni, mesti dia join sekali ! dia depan rumah nenek kat kampung pun selalu main pasir, seb baik rumah klang x der pasir utk dia buat main :p

Nafira usof berkata...

bestnye adik adam main pasir.. ibu ayah tak marah ke atia??

Husna berkata...

budak-budak..biarkan diorang explore.. kadang2 saya main sekali ape yang anak main hahaha..kecik2 tak dapat main