Halaman

Rabu, 5 September 2012

Mee Rebus Jerteh

Masa on the way nak balik ke Kota Bharu dari N9 raya hari tu....kami singgah makan Mee Rebus kat Jerteh....dekat ngan kampung Pak Uda saya....Pak Uda yang bawa kami ke sini......ayah kata Mee Rebus Jerteh ni popular.....tapi sepanjang ayah ngaji di Maktab Besut hari tu.....sekali pun dia tak pernah singgah....ni kiranya kali pertama kami makan di sini.......mak uda ngan pak uda plak....setiap kali dia balik kampung dia akan datang makan kat sini......

hujan di sepanjang jalan

saya kejap duk depan temankan ayah....kejap duk blakang ngan ibu & adik adam

tu dia....bergambar di depan kedai Mee Rebus Jerteh

keluarga pak uda....tq pak uda....blanja kami makan mee rebus yang sedap ni

dalam kedai.....kedai dia biasa jer......menu yang ada...mee rebus sahaja....air plak....air teh o sahaja

Ni dia rupa mee rebus itu.....sangat sedap....RM4 sepinggan

nyum......pas ni kalau lalu jerteh boleh singgah lagi di sini



5 ulasan:

Eliss Mie berkata...

mana sedap dengan mee rebus yang ibu awak selalu buat ?

xoxo,

Nuha

Kancilbiru berkata...

macam mee rebus yang kita try dulu hihihi

klANA berkata...

blm pnh try lagi,blh lalu jerteh nanti nk cuba..hehe

Marzhani berkata...

SALAM ZIARAH....Kena singgah juga ni kalau balik jerteh...kat mana yer?

amirah din berkata...

kdai Mee rebus wan yusof ni.kt tepi jambatan jerteh kalau dr k.trg,sebelah kanan.skrg da rm 5/pinggan.

Sedap2.