Halaman

Isnin, 24 September 2012

Langsir Rumah Baru Saya!!!

Ibu saya cakap sekarang ni fesyen langsir pasang dari atas sampai bawah...jadi pada hari Isnin cuti Hari Malaysia yang lepas, kami pun pergi la pasang langsir yang dah siap ditempah (dah siap dekat 3 bulan dah....)

Tapi sebab tak cukup masa, sempat pasang kat beberapa tempat je... jom tengok gambar aksi kami dihadapan langsir baru rumah  kami




yang depan pintu utama ni ayah cakap cam kosong plak, sebab kiri kanan langsir penuh, tapi atas pintunya kosong je...



7 ulasan:

Kancilbiru berkata...

takpa, nanti suh ibu letak frame ayat2 quran ke atas pintu tu bagi tak nampak kosong :P

ummidaddy berkata...

yeahhh...ade langsir dah leh duduk dah...

ummidaddy berkata...

yeahhh..dh ade langsiri...leh duk umah baru dah

MAMASUE berkata...

gambar yg last tu igtkan utk nk tutup pintu tu...hihihi

iera berkata...

yea..yea..langsir baru..wah..sampai ke atas yer..

iela berkata...

wah.sukanya atia..melompat lagi.. :p

eT berkata...

rumah dania pon xder langsir lg..huhu