Halaman

Jumaat, 21 September 2012

Bergambar di Jambatan Putrajaya

Lepas beraya di rumah auntie anis , on the way balik ayah berhenti kat bawah jambatan yang ada lampu cantik ni.....saya memang jakun setiap kali lalu jambatan ni....dari jauh dah nampak kecantikan lampunya...bertukar-tukar color....sangat menarik.....
.
.
.
layan kan ler gambar saya & adik adam.....gambar ayah tak der sebab ayah tukang amik gambar.....gambar ibu plak tak der sebab ibu tido dalam kereta.....hahahah...apa lah ibu ni....baru pukul 12 lebih....malam masih muda.....tengok saya ngan adik adam....masih segar bergambar....




















1 ulasan:

|| NaFiRaa || berkata...

apalah ibu nih~ kol 12 dah tido~ atia n adam ok jek posing.. ruginyer ibu tak nak posing kan~