Halaman

Khamis, 2 Ogos 2012

Makcik Atia


petang semalam pas ibu balik keje....saya amik tudung dia pakai tu....pas tu saya pakai..macam kat dalam gambar tu.....pas tu saya amik plak spek mata ayah .....ibu ngan ayah tak perasan sebab diaorang sibuk menguruskan makanan nak berbuka.....tiba-tiba......
.
.
.
.
bila ibu terpandang saya dia terus suka hati.....hahahahaha (gelak sakan).......apa anak ibu pakai macam ni.....nampak macam makcik tua lah.....hahahahaha ....makcik atia....oooo....makcik atia.....
.
.
.
.
ayah pun lucu tengok muka saya......macam makcik eh?.....malam tadi ibu asyik panggil saya makcik atia jer......
.
.
.
.
comel apa?









4 ulasan:

Aidanisme berkata...

macam makcik la atia.... makcik nak ajar ngaji ke makcik? hahaha

Kesuma Angsana berkata...

comey sgt2 hehehe

|| NaFiRaa || berkata...

ahahahaha.. comelnye~ makcik yang comel neh~

Kancilbiru berkata...

hahaha comel jer..mana ada makcik tua ibu ni...ish2..