Halaman

Khamis, 5 Julai 2012

Jalan jalan di Penang

Masa gi melawat pok me di Matrikulasi Pulau Pinang hari tu sempat lah saya gi jalan-jalan di Komtar Pulau Pinang....

saya beli kasut baru....tengok ler kasut saya ni....cantik tak???

saya nak sangat kasut ni sebab kasut ni lebih kurang ngan kasut kakak fara......saya kan semua nak sama macam kakak fara....cantik kan kasut saya?

tu dia ibu ngah sibuk memborong baju untuk saya & adik adam.....

ni saya ngah try baju ada topi.....sibuk jer adik saya tarik topi tu....

ni plak kami kat Al-Ikhsan....pokme beli kasut & beg.....tu saya ngan adik ngah wat muka sedih + kasihan sebab nak kan bola tu.....



6 ulasan:

lovely berkata...

kasut utk raya ke tu???

Kesuma Angsana berkata...

bershopping sakan nnmpak pre-shopping utk raya ke

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

cantik kasut dia, wah banyaknya shopping, bola dalam troli tu beli semua ke?

Atia Adina berkata...

hahaha...ibu saya kononnya beli baju raya....tapi dah pakai lah plak....tak menyempat nak tunggu raya....

|| NaFiRaa || berkata...

canteknye kasut dia.. untie pon suka tau kalo kasut ade bunga2 cam tuh.. banyaknye ibu atia borong baju..:)

Atia Adina berkata...

Nafira : baju tdo tu murah....separuh harga ...dapat dalam RM12 jerk....