Halaman

Jumaat, 8 Jun 2012

Pengepit baju punya pasal.....boleh lah

Semalam masa ayah tengah jemur baju kat ampaian (ayah jadi sura rumah sementara cuti sekolah 2 minggu), tetiba plak pengepit baju terjatuh kat tingkat bawah......rumah kami tingkat satu.....aduuuh....sapa nak gi turun amik ni.....ayah malas sangat lah nak turun semata-mata nak ambil pengepit baju nan satu tu........ tetiba ayah terpandang saya.....hehehe memandangkan saya dah besar..... apa lagi... ayah pun suruh saya turun ambilkan pengepit baju... mula-mula saya taknak sebab takut...tapi pas seminit tiba-tiba je jadi berani.. "Okay la Atia turun amikkan lah..."

ayah ambil gambar saya dari atas....ni ha pengepit baju tu....

zoom dekat sikit....

bergerak nak naik ke atas semula....

dah sampai....nah pengepit baju ayah....

* seronoknya atia dah besar....dah boleh diharap....ada sekali hari tu adik adam nangis sebab terhantuk....masa tu ibu ngan ayah tengah sembahyang.....atia tanpa disuruh pergi pujuk adik dia.....adoiyai......sangat lah boleh diharap.....elok jer adik dia diam masa si kakak memujuk.....pas jer bagi salam ayah terus tergelak.....aksi atia memujuk adik dia tu sangat mencuit hati....hehehe....confirm sembahyang tak kusyuk....



3 ulasan:

lydzar berkata...

good girl la kakak :)

Khamsi Abdullah berkata...

alahai...saya dah follow blog atia ni dr die kecik lagi...tp gune emel y lagi 1...lame tak bukak, tadi tetibe trengat kt budok kcik ni.. tkjut gak lah..huu.. dah besar dah ha.! gud gurl=)

Atia Adina berkata...

Uncle Khamsi :
atia dah 3 tahun lebih dah.....kejap jer kan? cakap pun banyak sekarang ni....