Halaman

Rabu, 9 Mei 2012

Tiket Murah - Desa Water Park

Groupon ada menawarkan tiket murah untuk masuk ke Desa WaterPark.....yahooo.....best2.....sapa-sapa nak beli klik kat sini sekarang sebelum tawaran tamat....

Harga Groupon
Adult - RM 16
Children - RM 12

Harga Biasa
Adult - RM 24
Children - RM 17

klik sini untuk lihat gambar kami pergi sini bulan 12 tahun lepas


5 ulasan:

eT berkata...

leh p main air lg la pasni...hehe
tp tu la kan...skang ni ujan xtentu...

alif najmi berkata...

Yang xpakai credit card ada x cara lain nak beli dan buat pembayaran utk tiket murah ni?

alif najmi berkata...

Macam mana nak buat bayaran utk tiket murah bagi yg x pakai credit card.

Atia Adina berkata...

tak perlu kredit card pun....guna online banking jer .....

Tanpa Nama berkata...

Mcmana nak beli tiket ni?