Halaman

Khamis, 24 Mei 2012

Boboiboy Halilintar

Semalam balik dari rumah pengasuh atia cakap kat ayah....tengok ni tengok ni (sambil jari menunjukkan calar di dahi).....ni sakit ni.......

ayah : kenapa ni? siapa buat?
atia : kasih buat atia....kuku dia panjang......
ibu : dia cakar atia?atia cakap lah kat acik na.....kasih buat atia
atia : atia dah cakap dah kat umie kasih......kuku kasih panjang.....nanti umie dia potong kuku kasih....
ibu : ish....dah banyak kali dah kasih cakar atia....
atia : tak per...nanti atia jadi boboiboy kuasa tiga, atia balas balik kat kasih......BOBOIBOY HALILINTAR......

Owh.....dah terpengaruh ngan kartun plak dah....


dulu atia paling suka tengok upin & ipin.....sekarang dah beralih arah ke citer boboi boy plak dah.....yang si adik pun dah pandai sebut...."Yaya".....adik jadi yaya.....akak jadi boboiboy....eh terbalik plak dah....


* semalam pas tengok calar di dahi atia agak dalam, ayah pun call pengasuh....rupanya bukan kasih cakar....tapi atia terkene dawai yang ada kat berus botol susu tu....Oooo....ingatkan kasih buat.....selalu gak nampak kesan cakar yang halus....atia cakap kasih buat.....


5 ulasan:

Kancilbiru berkata...

acik niza pun suka tengok boboiboy tau atia...besttt..hehehe

Eliss Mie berkata...

boleh laa geng ngan nuha, bukan setakat boboiboy ajer, hagemaru la, pada zaman dahulu laa abes dah dia layan skang ni.

eT berkata...

hehe...acik nk jd boboiboy gak atia...

|| NaFiRaa || berkata...

hehehehe.. atia jadik boboiboy yer.. mesti kuat neh~

yang tunggal berkata...

hahaha... feberet katon aku!!!