Halaman

Selasa, 28 Februari 2012

Harijadi Atia Adina (3 Tahun)

"Happy birthday to you....happy birthday to you.....happy birthday to Atia....happy birthday to you....."

Semalam (27/2/2012) ulang tahun harijadi saya yang ke-3.......yeah...Alhamdulillah...saya membesar dengan sihatnya......

 
 saya sekarang sangat suka membebel....kadang-kadang bebelan saya menyebabkan ibu & ayah tertawa gembira.....hehehehe...kelakar dengan kata-kata yang keluar dari mulut saya....yer lah...saya dah besar....dah makin pandai lah kan?....

  semalam saya sambut harijadi saya di KFC Puchong.....

saya sangat seronok sebab kakak fara pujaan hati saya ada....saya memang sangat suka dengan kakak fara...semalam saya menangis teresak-esak sebab nak ikut kakak fara balik umah dia....

 harijadi kakak fara dekat-dekat ngan harijadi saya...kakak fara lahir 25hb...saya plak 27hb...

 tengok abang afiq tu....beria nyanyi lagu happy birthday to you kat saya....

 ramai kan tolong saya tiup lilin....

 upacara pemotongan kek....


 peace....

 makan kek...

kek aiskrim ni ibu beli melalui Groupon.... sekarang ni masih ada offer lagi.....sapa nak beli sila klik sini.....kek ni sedap tau....


 


 tengok adik adam.....beria tu makan ayam....yang dah habis kat tangan kiri tu dia tak nak lepaskan....


ini hadiah dari ayah saya....hadiah mainan piano dari maklong tak sempat nak amik gambar....

7 ulasan:

syusye berkata...

apy birthday atia...
semoga jadi ank soleha yea..

lydzar berkata...

happy bday atia!! sedapnya kek diaa

Kancilbiru berkata...

happy besday atia...semangat atia ada kakak fara yang muslimah...hehehe..

alman_alif berkata...

Happy Birthday Atia...dah 3 tahun dah Atia....sedap la kek atia ade aiscream!!

|| NaFiRaa || berkata...

happy birthday atia.. moga atia jadik anak yang membanggakan ayah & ibu k~

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

selamat hari lahir atia. nanti auntie belikan baju angry bird utk atia yer :)

BlacKroSes berkata...

happy birthday atia =)