Halaman

Rabu, 8 Februari 2012

Adik Adam Jalan Dah


Adik saya dah boleh jalan dah.....rajin sungguh adik saya nih....setiap kali jatuh mesti dia bangun semula.....kalo saya dulu....bila jatuh jer...saya pun takut nak cuba jalan lagi.....sebab tu saya lambat jalan kot....

adik sekarang ni dah tak nak dukung....nak jalan jer.....letih ibu layan dia.....huhuhuhu....bila tak boleh jalan sibuk ibu nak suruh adik jalan...dah boleh jalan ni....jenuh plak nak kejar dia....adoi ai.....

semalam gi jalan ibu terlupa nak bawa kasut adik....so terpaksa lah ibu beli kasut lain untuk adik....masa tengah try-try kasut tu...adik punyalah mengamuk....nangis sekuat hati dia bila ibu buka kasut.....baru nak try jer...banyak lagi pilihan kasut....dia ingat....bila ibu pakaikan tu...terus dia nak...tak boleh buka dah....last-last ibu rembat jer kasut yang dia pakai dalam gambar tu.....saiz pun asal boleh jer (ngam-ngam)....pas dapat kasut....girang lah dia boleh berjalan.....

4 ulasan:

|| NaFiRaa || berkata...

yeaahhh.. dah boleh jalan dah?? lepas nih boleh lah main kejar2 ngan kakak atia..

lydzar berkata...

tahniah adam. pasni boleh lumba lari ngn kakak..

alman_alif berkata...

Dapat kaki tak mo berenti dah ni hehe

Aleyn berkata...

Wah..Adam dah dapat kaki...puas lah kena kejor pasni