Halaman

Khamis, 24 November 2011

Gambar CT Scan Kepala Adik Adam

Selasa (22/11/2011) kami gi Hospital Kuala Lumpur untuk pemeriksaan susulan kesihatan adik adam....Alhamdulillah....berdasarkan pekembangan adik adam yang positif....doktor cakap kemungkinan besar pendarahan yang adik alami telah pulih sepenuhnya.....tidak perlu menjalani ct scan sekali lagi......


Menurut doktor, pendarahan yang adik alami adalah sedikit sahaja....tidak serius....dan sepatutnya pendarahan tersebut telah pulih.....kemungkinan pendarahan berlaku disebabkan oleh goncangan buaian....dan daripada result ct scan ni doktor kata ia mungkin berlaku 2 atau 3 hari sebelum atau juga pada ketika itu.....tidak dapat dipastikan...cuma apa yang dia nampak, kesan pendarahan adalah baru..... dan berdasarkan laporan dari Hospital Putrajaya tiada tanda-tanda adik jatuh
ini gambar ct scan kepala adik

tanda pendarahan adalah pada tompok putih itu...

nampak ke tompok putih tu?

ha ni gambar saya kasi perjelaskan sikit...tengok tompok yang dekat arrow tu.....nampak kan?
pendarahan berlaku atas kepala...kat ubun-ubun adik....ada dua tempat iaitu kiri dan kanan....

Alahamdulillah...syukur sangat-sangat adik adam saya yang bolat ni sihat walafiat.....adik dah pandai main....semalam dia main kejar-kejar ngan saya.....merangkak laju giler....

p/s : Majlis akikah adik adam akan buat di Kota Bharu pada 26hb 11 2011 (Sabtu ni)....jemput datang kawan-kawan yang sudi...Esok kami gerak balik Kota Bharu, Rabu baru balik sini semula....doakan perjalanan kami sekeluarga selamat pergi dan selamat pulang...yeahaaa...balik kampung....

6 ulasan:

niniezane berkata...

semoga selamat balik kg utk adik adam ngan atia...

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

semoga adik awak ok ajer dan sihat2 selalu yer :)

selamat balik kg!

xoxo,

Nuha

|| NaFiRaa || berkata...

alhamdulillah.. untie tumpang hepi dgr berita baik nih.. moga adik adam terus membesar dengan sihat..

selamat balik kampung.. hati2 di jalan raya..

lydzar berkata...

syukur. takdek apa2 yg serius kan. selamat balik kampung. adik beradik HM pon balik kg gak sabtu nnt..yeeehaaa!!

MAMASUE berkata...

alhamdulillah...happy utk adik adam.syok no hangpa balik kmpg...mamasue syok sbb tak balik kmpg...huahuahua-gelak jahat nih

I`mulan berkata...

adik adam memang bolat... semangat... geram auntie tengok...
Mulan Maseirra