Halaman

Rabu, 14 September 2011

Hasil Kutipan Duit Raya Atia & Adam

kawan-kawan buat apa ngan duit raya????


masa hari raya ke-6 kan....setelah kira-kira jumlah duit raya saya dan adik adam....
ibu bawa saya gi beli................
.
.
.
.
.


kasi zoom dekat sikit......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tada........
.
.
.
-gelang tangan-


ibu tukarkan gelang tangan saya...
yang sebelum ni nipis ....asyik tercabut jer kat gancu dia....sib baik tak hilang......
ni ibu beli yang padu....dengan harapan tak tercabut dah....
kalo hilang...adoi....sayangnya....penat jer saya dan adik adam kumpul duit raya....hehehehe...


sorry adik adam, ibu guna duit raya adik adam untuk belikan gelang kakak ni...nak harapkan duit raya kakak jer tak cukup lah plak...heh heh heh....sib baik adik lelaki....kalo tak mesti jeles kan????

ada lagi baki duit raya...nak belikan adik apa eh????
ke simpan dalam bank jer????

8 ulasan:

mamasue berkata...

bertuah punye ibu...dhiya n medina nye duit raya mamasue tak consolidate kan lg...nak tggu syawal abes,kot2 la mama atia nak bg plak =P

Anis Yuhana Zamri berkata...

baru je bank in kan duit raya harith dlm ASD dan buka kan akaun ASD untuk hafiy jugak...balance duit raya nanti masuk tabung haji plak...hehehe..takpe la adik adam emas tu pelaburan sesak2 nanti bleh turn to money semula....

eT berkata...

duit raya dania ngan ammar masuk bank sume...kalo nk beli barang kite poww ayah la...huahua...

lydzar berkata...

wahhh byk nya duit atia ngn adam sampai boleh beli gelang emas..duit raya budak bertiga ni tak sampai mcmtu pon :D

Atia Adina berkata...

lydzar :duit raya adam ngan atia tak sampai ribu pun.....tu ad tolak gelang lama yang nipis tambah duit raya.dapat lah gelang padu

Isma - Ixora berkata...

bertuah la awak atia...leh beli emas..saya dari start lahir(duit dok org bagi time tgk saya) campur 1st year raya sampai raya thn nie x penah dapat pun guna duit tuh..sume abah saya simpan dalam bank..adik saya pun cam gi tu gak....abah kata simpan tok blajar nanti..huhuhu..

Atia Adina berkata...

isma - ixora : cakap kat abah awak....beli lah emas...berbaloi....disamping awak dapat pakai, harga pun makin mahal....sampai awak nak blaja nanti...emas tu tah berapa ribu dah tah agaknya

Aleyn berkata...

Bestnyer Atia dapat gelang raya.....adik Adam nanti belikan menan ek...