Halaman

Khamis, 25 Ogos 2011

Di Uptown Bazar Puchong

Dekat ngan umah saya ada Uptown baru buka.....kat sini ada jual macam2

saya tengah pilih kain pasang untuk ibu...heh heh heh (mengaruk ni....tolong kemas)

saya dapat tembak-tembak (pistol)....

tu ibu tengah test tudung raya....cantik tak? cantik kan? tapi ibu tak beli sebab dia kata awning tudung tu dah tak cantik...dah bengkok2....
tapi bila tengok balik gambar ni....ibu macam menyesal plak tak beli.....dalam gambar nampak ok jer

ayah plak test spek mata.....tak cantik kan?ibu kata cam nerd jer....hah hah hah....jahat.....lariks....

key chain
selipar

minyak wangi

keronsang

kain tudung

beg...macam-macam lagi ada.....baju melayu...baju kurung....kuih raya....tshirt...dll

3 ulasan:

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

dah lama auntie tak pergi uptown.

mrs adam berkata...

dah pergi uptown puchong ni,lum wat entry blog lagi atia dah buat dulu.heee

Cho Zila berkata...

kat ner yer uptown puchong lerh tak habaq mai... tudung dia murah yerk...