Halaman

Selasa, 5 Julai 2011

Adam plak kene chicken pox

Huhuhu....siannya adik adam....kene chicken pox lah plak....

ayah memang dah jangka dah....adik adam mesti kene punya sebab dia duduk di sekeliling orang yang kene chicken pox....

moga adik adam cepat sihat.....

ini aiman....dia pun kene gak.....

Mangsa Chicken pox :
  1. Kakak Fara
  2. Atuk ne
  3. Atia
  4. Ucu
  5. Maklong
  6. Mak Uda
  7. Adik Ikhwan
  8. Adik Adam
  9. Aiman
Next???????....kita tunggu dan lihat mangsa seterusnya

11 ulasan:

Kancilbiru berkata...

ish ish adik adam ni..dalam dok kena chicken pox tu masih tersenyum girang dia...

sian adik adam. cepat sembuh ya..

rosahdan berkata...

acik die je yg kebal...hahahaha

Aidanisme berkata...

alahai sian nya adik adam.. siapa mastermind nye ni.. huhuhu

semoga cepat sembuh

aku la... berkata...

kesiannya..kecik2 dah kena...mudah2an x sakit sgat..sian dia..

yang tunggal berkata...

xpela kalo dh kena. insyaALLAH lepas ni tak kene lg... yg aku tau chicken pox bese kalo kene sekali seumur idup...

lydzar berkata...

ciannya adam..dia tak meragam ke kakak atia?
get well soon yer adam..aunty pon tgh risau gak kalau2 gelombang kedua menyerang adik-adik kakak hannah tu..

alman_alif berkata...

adam cepat-cepat sembuhye...alman ni pon belum kene lagi ni...

|| NaFiRaa || berkata...

alahai.. kesiannye.. masa adam dlm perut.. ibu dia dh kena chicken pox..
dh kuar.. adam kena jugak..ciannn die.. cepat2 sembuh eh.

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

alahai siannya dia..seb baik kena kecik, kalo kena besar nanti tak hensem plak :)

miezaniera berkata...

tabahnya adik adam..demam2 pn leh senyum ketawa lagi...moga adik adam cepat sembuh...

Atia Adina berkata...

adik adam memang sangat mudah tersenyum....comel sangat....