Halaman

Selasa, 10 Mei 2011

Semoga adik cepat sembuh

ni gambar adik sesampainya di bahagian kecemasan hospital putrajaya...masa ni adik dah sedar sepenuhnya...dah respond dengan baik.....sebelum tu...sepanjang dari rumah pengasuh ke hospital....adik sangat lemah...badan pucat...tak beri respond...keadaan lemah seperti nak tido.....tahap kesedaran dia sangat kurang masa tu....rupanya itu lah tanda2 terdapat pendarahan dalam kepala adik

result ct scan adik doktor di putrajaya hantar ke pakar di HKL untuk pemeriksaan lanjut....Alhamdulillah....pendarahan tu tidak perlu pembedahan....hanya perlukan pemantauan dari semasa ke semasa...ini bagi memastikan perkembangan adik tidak terganggu....24hb ni adik ada temujanji dengan pakar di HKL....harapnya....tiada yang merunsingkan....semoga pendarahan tu dah baik sepenuhnya.....

hari ni ibu cuti lagi....ibu sayang nak tinggalkan adik....ibu nak monitor adik lagi.....start esok....atuk ne duduk umah saya....atuk ne berkorban demi adik....terpaksa lah atuk ne duduk berjauhan dengan atuk tan buat sementara waktu....atuk ne risaukan adik.....atuk ne akan jaga adik sampai doktor sah kan pendarahan adik dah pulih sepenuhnya....terima kasih atuk ne.....

7 ulasan:

Kancilbiru berkata...

cian adik adam...dah la comel..insya Allah adik adam akan sembuh..auntie2 kat ofis ibu ni semua akan doakan adik adam cepat baik yer..nanti boleh main2 ngan kakak atia..:)

Aleyn berkata...

Kenapa ngan adik?...jatuh ker?...sampai ada pendarahan di kepala....risaunyer....

Semoga Adik cepat sembuh yer...

wANieYZ berkata...

semoga adik adam cepat sembuh...dan boleh main ngan kakak atia..amiinn..

haslina berkata...

ya allah ciannya dia. semoga di permudahkan cepat sembuh ye sayang.

iera berkata...

sedihnye tgk keadaan adik adam,rase sebak sgt..untie iera lak rase nk menitis je air mata ni.tak dpat nk bygkan camne keadaan si kecil yg duk menanggung sakit.huhuhuhu..semoga adam cepat sembuhnyer..

niniezane berkata...

semoga adik adam cpt sembuh...auntie bru tau citer psl adik adam ni....sian sgt...

nadzirah razalli berkata...

humm..harap2 adik adam cepat sembuh ye ;)