Halaman

Rabu, 30 Mac 2011

Kenapa Atia Gigit Adam?

ish...kenapa lah agaknya saya suka gigit tangan adik adam....petang tadi kali ke 3 saya gigit tangan adik....dah banyak kali ayah dan ibu pesan jangan gigit.....cium jer...tapi saya tergeram....lalu saya tergigit....yer ker saya tergeram?????

sian adik adam....terus menjerit & nangis pas saya gigit tangan dia....mesti sakit sangat kan?

sampai sekarang ibu dan ayah tertanya-tanya....kenapa saya gigit tangan adik?ntah lah...saya pun tak tau

ini saya masa kecik dulu


ini plak adik adam

10 ulasan:

Kancilbiru berkata...

sebab atia geram sangat tengok adik adam yang debab-debab ni..

meh acik niza nak tolong gigit sama...hehehe...larikss!!

|| NaFiRaa || berkata...

hehehe..adik adam bulat sgt.. tu yang atia geram kan.. untie tgk pon geram.. rasa nk geget2 jek pipi adik adam tu..

mama_izz berkata...

sbb adik adam tekapai2 suh kakak atia dukung, so sy geram sy gegetlaa...wahhh pipi adik adam...tu lg geram...

mrs adam berkata...

sbb atia geram ngan tangan comel adik adam kot

iela berkata...

Oooo..atia. cian kat adik tau. Kalo geram, cium je k..jgn gigit2 tau.. huhu..

Aleyn berkata...

Senang jer jawapannyer...sebab Adik BULAT sangat!!!!...hehehe

Ps : Cam biasa, aunty dah klik Atia nyer Nuff, jom klik2 kay

iera berkata...

waaa..adam dah besar la..comel je..untie iera pun geram nk gigit adik adam ni tau..hihihi

haslina berkata...

wah kakak geram kat adik yea.
lagipun adik memang comel.
;))

alman_alif berkata...

atia nak suruh adam response kot hehe

Sarah Syazwani berkata...

adik adam bambam mana x geram..kalu aunty pun rs nk gigit2