Halaman

Isnin, 7 Mac 2011

Adam Amzar di Puchong

hoyehhhhhh..semalam ayah da balik kampung ambik saya, adik n ibu..semalam kami sampai puchong... jadi kepada semua kekawan ibu n ayah yang nak datang umah nak tengok adik adam...sila-sila lah ye..tapi call la dulu..kot-kot ibu takde kat umah..

ni gambar kami berenti makan kat Nasi Ayam Bahau...
gambar air liur saya meleleh sedap sangat hirup sup ayam...."nak agiiiiiii......"..hehehe saya amat kuat makan sekarang ini


10 ulasan:

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

yer ker..nanti boleh la saya ajak ummi saya pergi tengok adik awak yer :)

xoxo,

Nuha

|| NaFiRaa || berkata...

mata adik atia sama cam atia lah.. ensem~

eh.. ibu atia dah abes pantang ke??? kejap jek rasa..

eT berkata...

cepatnyer balik..
ibu atia cuti kejap je ker?

lydzar berkata...

dh abes pantang yer..

lepas ni adam kena ready utk duduk kt rumah pengash dgn kakak atia..jgn nangis2 yer..

miezaniera berkata...

nnti boleh la bawak adik dtg opis ibu yer hehe

syusye berkata...

wah comey nya...rse nk cubit pipi je..

anisharmil berkata...

nanti auntie dtg tgk farah dan adik adam yek...

♠QƪƣȶèԆᴉƣnҠɧƣƪᴉƒƣ♠™ berkata...

huwahhhhhhhh!!!!!!! chomel gilak!

Amd berkata...

hehehe...ibu dah habis pantang 44 hari...so dh boleh lah balik umah.ibu amik cuti 3 bulan....yea haaa....18hb 4 baru masuk keje

anis's berkata...

cam muker atia jugak skit2..comey2..:)