Halaman

Khamis, 17 Februari 2011

Layankan....gambar adik saya....

Salam semua....,hari ni umur adik adam genap 30 hari...sekejap jer kan? dah sebulan dah.....sekarang ni saya ada kat umah puchong...saya balik sini awal sebab nak tengok sepupu saya ikhwan....kesian dia...dah 3 hari duk kat hospital putrajaya...dia kene demam sawan....sekarang ni demam dia masih tak kebah lagi....harap2 ikhwan cepat sihat....

kat bawah ni gambar adik saya masa berumur 22 hari....comel tak???? adik tak cerah macam saya kan??? tak per lah...yang penting...adik sihat.....masa umur adik 20 hari ari tu...berat adik dah 3.75kg....adik sangat kuat menyusu....sekarang ni dah makin tembam dah....









Tarikh gambar di ambil: 5 Feb 2011 (22 Hari)

9 ulasan:

eT berkata...

nampak muka adik sama red ngan topi n sarung tangan..hehe

lydzar berkata...

baby masa dalam pantang, mmg tak hilang lg merah dia. tu yg nmpk gelap tu. ntah2 nnt bila dh besar sket, dia putih gak mcm kakak atia..

Lin berkata...

Dah 30 ari yerk....comel lah adik Atia...

Ps : Cam biasa, I dah klik kat u nyer Nuff, jom klik2 kay

miezaniera berkata...

comeinye adik awak ;D sy pn nk adik gak la...;D

yb,
Qasrina

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

tak per gelap sebab lelaki, baru macho :p bawak laa adik awak datang ofiz ibu awak :p

xoxo,

Nuha

wANieYZ berkata...

comey nyer adik atia..cm kakak nyer jgak..huhuhu

Atia Adina berkata...

hehhe..sekarang ni muka dia memang merah2..suka mengeras ngeliat2 cam atia dulu..siap bunyi2 suara la bila menggeliat.

ummidaddy berkata...

adik awk ade lesung pipit yer...sgt comel yerr...

Sarah Syazwani berkata...

comelnyer...tahniad ad dh dpt sepasang juga