Halaman

Jumaat, 18 Februari 2011

Kisah Sebelum Ibu Bersalin - 13 Jan 2011

Pagi khamis (13hb Jan 2011) ibu seperti biasa pergi ke klinik soraya untuk buat pemeriksaan mengandung....sekali doktor scan....eh????dah 37 minggu....sepatutnya kedudukan kepala baby kat bawah....tapi adik saya tak....kepala duduk sebelah kanan...adik berpusing...scan masa 36 minggu....semua ok....apsal plak tiba2 bertukar ni????doktor pun pelik....terus dia refer kan ibu ke hospital.....sebab usia kandungan dah lebih 36 minggu...bila-bila masa boleh bersalin....agak merbahaya....

dari klinik soraya...ibu pun terus lah gi ke hospital putrajaya untuk buat pemeriksaan selanjutnya....di putrajaya...doktor nak tahan wad...tapi ibu tak nak disebabkan ibu nak bersalin di hospital kuala pilah....maka doktor di hospital putrajaya pun refer kan ibu ke hospital kuala pilah....

 sebelum gi hospital sempat lagi tu benti makan...hehehehe

 saya di depan dewan bersalin hospital putrajaya...peace....

main sementara tunggu ibu diperiksa....

 
ni kat depan dewan bersalin hospital kuala pilah....ibu kene tahan kat hospital kuala pilah untuk pemeriksaan lanjut....tengok tu...saya ajak ibu balik..... 

ni sementara tunggu ibu diperiksa....bosannya...ayah bagi saya main kemera....

7 ulasan:

|| NaFiRaa || berkata...

oooo.. terus balik kuala pilah lah yer.. ingatkan ibu atia bersalin kat hospital putrajaya.. pastu???

iera berkata...

hehehe..sian atia,ajak ibu balik yer?hihihihi

lydzar berkata...

warded berapa hari? mmg baby breech ke?

eT berkata...

atia ok x masa ibu nak bersalin??
riso plak ngan dania nih..

Aleyn berkata...

Wah..skrg tgh berpantanglah yer...bestnyer

Ps : Cam biasa, I dah klik u nyer Nuff, jom klik2 kay

Kancilbiru berkata...

alolo sian atia ajak ibu balik...siap tarik tangan tu...ehehe

Ajenie berkata...

alhamdulillah semua selamat. Tahniah Ad