Halaman

Khamis, 30 Disember 2010

Tembak Ayah

baru-baru ni ayah ajar saya cara buat pistol....simple jer....senang nak buat.....auntie anis....ingat tak?....ni adiah yang auntie bagi masa arijadi saya dulu......

caranya...cantum-cantumkan sahaja....tuh gambar saya sedang gigih membuat pistol sendiri

tada....dah siap.....ini dia rupa bentuk pistol saya....

eh...panjangnya.....
peng...peng...peng....bunyi pistol....(atia sebut pin...pin...pin....)

saya sedang berusaha naik atas katil untuk tembak ayah.....oooo...jangan lariiiii


ops....macam nak patah jer pistol ni

7 ulasan:

nadzirah razalli berkata...

oo..nak main tembak2 ye..ksian kat ayah nnt..haha..comel je pistol atia..sampai nk patah ;p

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

saya pun pandai jugak buat pistol dan dah ada pistol beli kat pasar jugak :)

xoxo,
Nuha

mamasue berkata...

kakak dhiya tu tau buat rumah flat...hehehe...susun je tinggi2..siap!

Ogy berkata...

fandainyaa dia wat pistol....hik2...

|| NaFiRaa || berkata...

kakak anis tau buat robot.. macam2 robot ade~ mama robot, papa robot, kakak robot, abang robot dan baby robot..kecik jek..muehehehe

-kakak anis-

mama_izz berkata...

wathieq pun baru je bli toy gni..mama tolong buat zirafah..memula zirafah duk loncat2 atas lantai..last2 dia buat gesek2 kat lantai lg dengar nyilu lg suka...adoiii

Aleyn berkata...

Budak2 memang elok bagikan mainan yg constructive cenggini...tak kisah lah nak tembak saper pun..heheh