Halaman

Khamis, 16 Disember 2010

Majlis Perkahwinan di Rompin

huuuu..bestnye minggu ni...sibuk sangat jalan2..banyak tempat saya gi...tu yang x sempat update blog tu..hehehe..hari minggu tu balik kampung di Palong..pergi majlis kahwin sampai dua tempat..pas tu balik umah berjalan tiap2 hari ngan Abang Marwan dan Kakak aisyah saya...banyak tempat saya gi..Times Square Theme Park, IKEA, Fabulous Mum, Bukit Cerakah...huhuhu letihnye...bleh kata tiap2 hari jalan....best....nanti say citer satu-satu..memula..hehehe Majlis Kahwin sedara Ibu kat Rompin..

heheh ni saya tengah tunggu ibu suapkan saya nasi. Lauk-lauk yang disediakan memang best..ayah saya pun suka..dia kata ada taste masakan Kelantan
 
ayah kata cam Nasi Beriani....x pun Nasi Hujan Panas...hahaha ayah x kenal

ni gulai daging....
ayam ada....best...
ikan kering kecik2 ni..feveret ayah ni...ayah suka meratah katanya..
dah abis makan....jom jalan2 tengok pelamin pengantin...

waaaaaaa....cantiknye....
seperti biasa..kalau majlis kahwin belah2 sini, mesti ada karaoke..lagu2 nye mesti lagu klasik. Pakcik dan makcik sini pakat duk nyanyi..suara boleh tahan best..
ni banner pengantin..Selamat Pengantin Baru kepada Abg Zaidi dan Diana...semuga berbahagia keakhir hayat

ni ha...pengantin baru sampai...time ni kami da nak balik da....sebab panas..heheh


rumah majlis kahwin ni terletak betul2 di tepi jalan utama...so siap ada pasukan kawal lalu lintas lagi....

3 ulasan:

mrs adam berkata...

kampung atia kat palong berapa?saya palong timur,johor.sebelah je.heeeee.

Atia Adina berkata...

aik...dekat jer kita....heheheheh...saya palong 6....ler kg sebelah jer ni.....

mrs adam berkata...

haha.sama.orang palong yang duduk puchong.heee