Halaman

Jumaat, 17 Disember 2010

Hadiah dari Che Da


Che Da ni kakak ayah saya..Baru-baru ni pergi Jakarta ikut suami dia kursus kat sana...so balik dari Jakarta datang  kat umah atia....tumpang bermalam

ni hadiah Che Da untuk ayah....tapi x muat sebab ayah da gemuk..so baju ni dapat kat ibu....hehehehhe

ni pulak adiah untuk Atia..heheha..kain telekung sembahyang..siap ada beg lagi..

cantik tak kain telekung sembahyang ni.kaler biru muda n ada corak-corak buah lagi..bestnye...TQ Che Da

ibu pun dapat gak....ibu dapat telekung....gambar tak sempat nak amik lah...hehehe

6 ulasan:

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

cantik laa atia telekung solat awak tu :)

xoxo,

Nuha

|| NaFiRaa || berkata...

canteknye!! ingat nak suh mama kakak anis beli.. tapi jauh sgt plak.. hehehe

-kakak anis-

wANieYZ berkata...

cantek nyer telekung 2..nnti atia mesti rajin solat..huhuhu

mrs adam berkata...

comel telekung atia
atia masuk contest ni eh,atia ditag
http://fieda0102.blogspot.com/2010/12/contest-si-manjaku-comel.html

Asma Haha berkata...

cantik :-)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ berkata...

wah so cute la hadiah tu, nanti nak beli gak telekung untuk balqis