Halaman

Jumaat, 26 November 2010

Selesanya di P1 Wimax

Semalam ayah bawa saya pergi P1 Wimax...tujuannya???? untuk pulangkan semula P1 4G broadband....kat umah saya signal tak dapat langsung...orang P1 tu cakap....P1 4G broadband ni tak sesuai untuk indoor.....dia untuk outdoor sahaja....kalo cam tu...baik pulangkan jer kan???nasib baik boleh pulangkan dan P1 boleh nak waive kan bill....kalo tak...tengoklah jumlah nak kene bayar....banyak gak tu...


Sepanjang berada kat P1....ini dia aktiviti saya....

main pintuuu...hehehehe...cam mana nak buka ni???

alamak kunci ke???tak boleh buka lah.....

main panjat-panjat kerusi....

bestnya kerusi dia....empuk....

ayah : atia.....tolong duduk diam-diam boleh tak????

ini poksu saya....cuti sekolah.....ayah bawa dia ke sini...jaga saya...heh heh heh...sian poksu kene buli.....

tempat dia adalah sangat selesa.....siap sediakan air lagi....

nak layari internet pun boleh.....

tempat menunggu yang luas...bestnya...saya boleh berlari ke sana ke sini dengan bebasnya....

huh....selesanya...penat berlari...duduk pulak kat kerusi biru ni....

ni nak balik dahhhh.....eh...ibu tak keje eh semalam......???

posing istemewa dari poksu.....di depan pintu masuk P1.com Sdn Bhd....kat PJ

5 ulasan:

Kancilbiru berkata...

oooo ibu monteng keja sbb datang p1 rupanya...hehehehe

[-suziey-] berkata...

dekat ngn umah kita..mmg selesa giler..siap ade hot drink lagi..mmg best..sofa dia pn best..d.esign cantik..hehe..pnh pegi dulu masa nk terminate. :D

|| NaFiRaa || berkata...

ooooo.. ibu atia mengelat eh semalam..hehehe

haslina berkata...

merah seh opis PI...tp mmg x ramai orang yea...

p/s awak org kuala pilah ke?

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

seronoknya awak lari sana, lari sini yer atia :)

xoxo,

Nuha