Halaman

Selasa, 22 Mac 2016

Majlis Pertunangan Acik @ Melaka (13/03/2016)

Acik saya dah pun selamat bertunang dengan gadis pilihan hatinya minggu lepas....tahniah acik...atia bakal dapat mak sedara baru...Insyaallah hujung bulan 11 nanti


ini rombongan yang menghantar acik bertunang...10 buah kereta keseluruhannya....terdiri daripada sedara-mara & jiran sepalong


kami semua berkumpul di Masjid Al-Azim, Melaka...masing-masing terpecah walaupun pagi tu kami gerak sama-sama...

bergambar sementara menunggu acik

tema kami peach tudung hijau


sepupu-sepupu ibu


acik intan & atuk der

atuk su






susah nak amik gambar kami...macam-macam kerenah & aksi

ona & saya




ni dah sampai di rumah tunang acik

cantik tak hantaran tu?....tempah dah siap...beli kat GM Klang...

atuk tan

gemuk kan ibu saya?...8 bulan ...


mak uda & azim

jiran sepalong

atuk su & pak uda

acik & abang zul

perbincangan sedang berlangsung










selesai sudah....bakal menantu atuk ne...menantu ke - 4 




 

welcome to our family

 





malu plak acik ni


ini hantaran dari pihak kami...7 berbalas 9

1. Cincin Pertunangan

2. Coklat

3. Buah

4. Telekung


5. Kain Pasang

6. Kek

 
7. Sirih Junjung, 
digubah oleh atok makngah...tqvm...cantik kan?